16 Mart 2018 Cuma

2 Sene Sonra..

Herkese merhaba,

Hikayem biteli neredeyse 2 sene olacak.

Bugün 60’a yakın email cevaplandırdım. 

Yakın zamanda bambaşka, alakasız bir felaketten kılpayı kurtuldum. Daha önce hiç tanımadığım bir kadının yardımıyla kurtuldum. Bu mucizenin tamamen beni anlayanların (sizlerin) duaları ile olduğuna inanıyorum. Bu yakın zamanda yaşadığım hikayeden sonra, ben de bu blog ile yeniden ilgilenmek ve başkalarına el vermek istedim. Teşekkür gibi. 

Şu an bambaşka bir hayatım var. Başka sevinçlerim, başka hikayelerim, hayallerim hatta başka dertlerim bile var. Her normal insan gibi, herkes gibi devam ediyor hayatım. Çok uzağım bu yazdıklarımdan. Çok daha gerçek mutluluklar yaşıyorum uzun süredir. 

Benim hikayem tamamen bitti. Benimki bittiyse herkesinki biter emin olun. 

Bu blogda tüm yaşadıklarımı ve öğrendiklerimi elimden geldiğince paylaşmaya gayret ettim. Elimden daha fazlası gelmiyor maalesef. Lütfen siz de konusunda uzman bir terapist ile görüşerek devam edin sürecinize. Yanıt verdiğim email’lerin bazılarında “acil, lütfen yardım et” diyenler olmuş. İçim acıdı. O hissi iyi bilirim. Ama ben o maili görmemişim bile. Bu tür bir sorumluluk beni yoruyor, üzüyor. O anda yardım eli uzatamamak perişan ediyor. Kaldıramıyorum.

Burada yazdıklarımdan öte paylaşabileceğim ilave bir hikaye ya da tavsiye yok. Lütfen anlayın beni. Kendiniz için yapabileceğiniz en iyi şey uzman bir terapist ile ilerlemek, kendinize sahip çıkmak, kendinize emek harcamak, sürekli gözü açık/akıllı davranmak ve en nihayetinde ayakları yere basan bir kadına dönüşmek olacak. 

Ben bu hikayeyle büyüdüm. Bu hikayeyle yetişkin bir kadın oldum. Çok değiştim. Olgunlaştım. Çok da mutluyum. Geçirdiğim dönüşümü daha fazla paylaşmak bile istemiyorum. Kendime saklamak istiyorum. Çok özel çünkü, çok bana ait. Paylaşmaktan herhangi bir haz ya da tatmin almam mümkün değil bu kafaya geldikten sonra. Hayatımın en gerçek ve tatmin edici dönemini yaşıyorum. 

Bu blog’dan ilham alarak açılan yeni blog’lar olmuş. Bazı post’larımın altına yorum bırakmışlar. Çok sevindirici bir durum. Ne kadar insana ulaşırsak, ne kadar bilgi ve deneyim paylaşırsak o kadar iyi çünkü. Kim yazıyor bilmiyorum ama sevindirdi. Hem o anda sıcağı sıcağına yazan kişiye iyi geliyor, hem de başkalarına fayda sağlıyor bu paylaşımlar.

Umuyorum blog’umdan faydalanan herkes bir gün benim ulaştığım noktaya ulaşır ve bambaşka bir hayat yaşar. Ayda ortalama 1200-1300 kişi civarı okuyor şu an, rakamları gördükçe şok geçiriyorum. Demek bu kadar yaygın bir durum.. Üzücü ama gerçek bu. Her yerdeler. 

Ben 2 sene önce bir mesaj yazdım, şişeye koyup okyanusa bıraktım. Çok kişiye dokundu bu mesaj, görüyorum ki hala dokunuyor. Lütfen daha fazlasını beklemeyin benden. Bundan sonra yapacağınız tek şey konusunda uzman bir terapist ile yolunuza devam etmek, hayatınızı güzelleştirmek ve kendinize sahip çıkmak olsun. 

Anlayışınız için teşekkür ederim. 

Sevgiyle kalın, 

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu manyaklıkla ilk tanıştığmda bulmustum blogunu. Yazdıkların bana cok destek oldu. Çevremde kimse ne yaşadığımı anlamazken, aynı şeyi yaşayan birinin sesini duymak nasıl iyi gelmisti anlatamam. Bugün çok daha iyiyim. Ben de yazmaya başladım. Hem yaşadıklarımdan öğrendiklerimi paylaşmak hem de elimden geldiğince bu zorbalıkla karşılaşıp destek arayanlara yardımcı olabilmek için.

    En kısa zamanda hak ettiğimiz güzel günlere, sağlıklı ve sevgi dolu bir hayata kavuşmayı diliyorum,

    http://narsistlemucadele.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıyı gecenin bu saatinde okudum ve hikayem farklı olsa da en bşından farkına varıp kndimce önlem aldığım bi partnere az önce cesaret aldım ve resti çektim çnkü ben de bi borderlinım ve düzelmek istyrum henüz uzman destek alamasam da artık insanlara eskisi gbi kanmayan ve narsist yada başka kişilik özelliklerini farkedebilen biri oldum içten kocaman bi teşekkür ederim benim gbi sizin gbi insanlar kendyle yüzleşeblior ve iyilşmek isteyeblior yaralarını sarmak için gücümüzde var ( ayrıca belirtmek isterim ki Seks başlıklı yazınızı da ocak 2018 de okumştum ve bu kişi üstünde o içerikleri deneyimlediğim için narsist olduğuna iyice emin olup baştan önlem almaya çalıştım ve gerçek hisleri bu insanda daha fazla ziyan etmemeye karar verdim ) mutlu kalın teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. en ummadığım ama çokta düşmediğim,hani sürüklenip duraksarsanız ya işte öyle bir anda buldum bu sayfayı.Onu gerçekten açıklayan net cümleler içinde kendimi okudum.25 Yaşındayım henüz,,henüz diyorum.Bunu duyduğum için,ancak hayatımdaki ve içimdeki boşluğu,neşemi ve zamanımı aldığı için ..kızmayı bıraktığımda mı arınacağım? Yoksa yeniden sevdiğim zaman mı ?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merha lar adım goksel bu aralar yaşamış oldugum bir ilişkim ve narsist olduğunu düşündüğüm bir bayan arkadaşım var deneyiminizi paylasmak istiyorum meseleyi çok uzatmak istemem kısacası şöyle özetleyeyim bu bayan arkadaşım devamlibolarak olmadık sebeplerden mesele çıkartıp devamli olarak beni şüphede bırakıcam hal ve hareketlerde bulunur mesela en son ayrildigimizda doğum günüm vesikesibile tatekrardan görüşmeye başlarınki kendisine en son bana kullandığı bazı aşağılayıcı sizlerden dolayı buruk bir haldeydim kendisi whatsappinda ertesi gün soğuk oldugum için eski erkek arkadaşım ile gittiği bir yeri paylaşmış ve gözlüğünün camında ise bariz erkek ardalarının vesikalık resmi görünüyordu bunun normal olmadığını söylediğimde ve resmi kaldırmasını istediğimde is tartışmaya kadar geldi bunun dışın da kesinlikle empati yapmıyor. Kıskançlık var kaldiki yapmış olduğu şüpheci tavırları ile beni bu duruma sokarak beni kıskanç biri olarak ilan ediyor devamli ve en ufak şeylerden mesele çıkarıp kesinlikle kendisinde hata aramaz eleştirmez kendisini ve babasını işyerindeki is arkadaşını devamli kötüler bir seferinde bir bayan arkadaşını savundum aylarca konuşamadık vs vs ve bu durum benim özel hayatim çok etkiliyor gorusmekbostiyirum sizinle telefonum 0545 671 45 47 çünkü detaylı olarak anlatmak ve sorunun tam olarak neden kaynaklandığını bilmek istiyorum birde tartışmalarda kavgada bile iki dostun kullanmayacağı hakaretleri var ne dersiniz bu duruma

    YanıtlaSil
  7. Slot machines are rigged! - KTNV
    For the 충청남도 출장안마 second 밀양 출장마사지 time in a while, no-vacancy electronic video games were produced in 안양 출장샵 Nevada or 이천 출장마사지 in Colorado, Nov 18, 2019 경기도 출장마사지

    YanıtlaSil