6 Ocak 2020 Pazartesi

3.5 Sene Sonra...

Yine ben :)

Ne kadar bu konudan uzak kalmaya çalıştıysam da başaramadım. Olmadı. Olmuyor.

Ben kaçtıkça  daha da çok beni buldu benzer olaylar.

Kişisel yaşantımda benzer durumları yaşayan insanlarla karşılaştım. Önce toyluğumla kahramanlığa soyundum yine. Zamanla piştim. Sadece "alabileceğine inandıklarıma" yardımcı olmaya başladım.

Açıkça "bana yazmayın, dayanamıyorum" dedim, yine yazmaya devam ettiniz. Email'ler hiç eksilmedi.

Ailemde üzücü kayıplar verdim, ucu döndü dolaştı yine bir genç kadının sorumluluğunu almama dayandı.

Memlekette kadına şiddet olayları da tavan yapınca, hayat beni yine buraya iki satır yazmaya itti.
Belki de kaderimdir bu konuda yazmak, konuşmak, paylaşmak.
Belki sizler için yapabileceğim bir şey hala vardır. Belki saklanmışımdır bunca zaman, ama artık saklanmak istemiyorumdur :)

Olayın üzerinden o kadar çok zaman geçti ki. Bu geçen süre içerisinde o kadar büyüdüm, o kadar değiştim ki.. Kişiliğim değişti, yaşadığım yerler değişti, arkadaşlarım değişti, zevklerim değişti, kıyafetlerim hatta görüntüm bile değişti.

Çok büyüdüm.

Artık saklanmak zorunda hissetmiyorum çünkü artık korkmuyorum.

Siz yine bana yazmaya devam edin.

Hatta yakın zamanda bir buluşma organize etmeyi planlıyorum. Konunun uzmanı psikolog bir arkadaşım ile beraber sizlerle fiziksel olarak da bir araya gelmek, açılan yaraları biraz daha kapatmak, daha fazla bilinçlenmek ve güçlenmek için bir takım planlar yapıyorum. Email ile bana ulaşanlara yazacağım muhtemelen yeri ve zamanı. Bakalım.

Siz yazın bana, ben hala buradayım.

Sevgiler,


6 yorum:

  1. O zaman tekrar hoşgeldiniz. �� Yaklaşık 6 ay önce kendimi ve yaşadıklarımı sorgularken bulduğum blog sayfanız benim için ana referans kaynaklarından biri oldu. Aslında aynı şeyleri yaşayan bu kadar çok kişinin olduğunu görmek bir yandan üzücü bir yandan umut verici. Zira onlar atlattı ise ben de atlara bilirim motivasyonunu sağlıyor. Narsist ler enteresan kişilikler üç aşağı beş yukarı benzer kalıpları var ve hayatları boyunca aynı döngüyü defalarca yaşayıp duruyorlar. Ta ki kendilerinde mükemmel gördükleri özellikleri yitirmeye başlayana dek. O noktada ya aksi ve kaknem birine dönüşüyorlar ya da ağır depresyon ile geçiriyorlar kalan ömürlerini. Ruhsuz boş bedenler gibiler içlerindeki boşluğu ise bizlerden kopardıları ruh parçacıkları ile veya maddesel kazanımlar ile doldurmya çalışıyorlar. Aslında bir nevi asalak yaşam formu gibiler. Düşünsenize hiçbir zaman gerçek sevgi nedir bilmeden, sevdiğin kişiye sarılmanın veya sadece gözlerinin içine baktığınızda size verdiği duygu yoğunluğunu hissetmeden bir yaşam geçiriyorlar. Sakın narsist lere acıdığım falan düşünülmesin ben de 6 yıl deli gibi bir narsisti sevdim. Birçoğumuzun yaşadıklarını aynen yaşadım ve bugün tüm bunların farkındalığı ile bunları yazabiliyorum. Bu blog sayfasını açtığınız için canı gönülden tekrar teşekkürler. Naçizane bir tavsiye ise bloğunuzu instagram hesabı ile desteklerden çok daha fazla kişinin hayatına dokunmuş olursunuz.

    YanıtlaSil
  2. yazdıklarınız yaşadığım şeyleri anlamlandırma konusunda bana inanılmaz yardımcı oldu. çünkü tek derdim artık anlamaktı napıyor bu adam? ne bu şimdi demekten bi hal olmuştum. her unuttuğumda da ara ara girip yeniden kendime hatırlatıyorum karşımda aslında kim olduğunu görebilmek için. bahsettiğiniz buluşmaya katılmayı çok isterim ama mailinizi göremedim, size nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, size mail atmak istiyorum ama mail adresini bulamiyorum. Nerden bulabilirim, yardima ihtiyacim var. Saygilar

    YanıtlaSil
  4. Niye böyle gerçekten..benim içinde öyle..kactikca yakalaniyorum...grup toplantısı harika bir fikir!

    YanıtlaSil
  5. Mail adresinizi atarmsnz cok yardimci oldunuz hayat kurtardiniz Allah razi olsun cok sukur 3 ay icinde kurtuldum cunku aynen yazdiklariniz gibi biriydi herseyi sahteydi bi aksilik vardi cozemiyordum ve arasturma icine girdigimde narsist oldugunu anladim sormak istedigim ona cok agir hakarwtler ettim bir daha aramamasi icin aramiyorda zaten nardiat oldugunu ve gidip tedavi olmadi gerektigini soyledim.10 gun.oldu bana zarar verirmi

    YanıtlaSil
  6. bulışma olacak mı? iki sene gecmiş son yazının üstünden.

    YanıtlaSil