25 Nisan 2016 Pazartesi

Yalnız Değilsin


Merhaba sevgili okuyucu,

Bir şekilde araştırarak bu blog’a ulaştıysan, kesin sen de benim gibi narsist bir sevgilinin kurbanı olmuşsun demektir..

Öncelikle; hoşgeldin!

Yalnız değilsin..

Ve ben seni anlıyorum..

Ve inan, zannettiğinden daha güçlüsün..

Geçtiğimiz bir ayı, internet üzerinde bu rahatsızlık üzerine durmaksızın araştırma yaparak geçirdim. Türkçe kaynakların müthiş kısıtlı olması beni edindiğim bilgileri paylaşmaya itti.

Müthiş bir hikaye yaşadım ben. Esasında halen içindeyim, bu bir süreç. Bu süreci kendi adıma kolaylaştırmak ve benzer durumdaki kişilere fayda sağlayabilmek adına da yazmaya karar verdim.

Muhtemelen bu blog, bir süre sonra etkisini yitirecek. Muhtemelen insanlar ulaşıp yorumlar yazacaklar, hatta bana ulaşmak isteyecekler bir ümit.

Umuyorum, birkaç ay sonra bu yorumlara cevap vermeyecek, hatta bu blog’un email’inin şifresini hatırlamayacak kadar uzaklaşmış olurum konudan. Benden ses çıkmıyorsa, anla ki bitmiştir. Ve benim hikayem bittiyse, inan seninki de bir süre sonra bitecektir..

Başlayalım o halde J




3 yorum:

  1. Slm sizinle tanışmak istiyorum size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  2. Mail atabilirsiniz.. narsistiliski@gmail.com elimden geldiğince destek olmaya çalışırım..

    YanıtlaSil
  3. İsmim Camelia, ABD'den Ben büyük büyü tekeri (Dr.Ogbe) hakkında bir tanıklığa sahibim. Ben bir zamanlar hiç çocuğum olmayan bir kadındım hayatında karşılaştığınız herhangi bir soruna yardım edebilecek tek kişi olan Dr.Ogbe sayesinde. Hoş ve hoş bir adama evlendim ve 11 yıldır sorunsuz olarak evlendim, ben ve kocam kendimize saklamak zorundalar. 1 yıl sonra çok iyi eski arkadaşımı gördüm ve sorunumu onunla paylaştım ve bana dediğine göre, asla inanmadığım bir büyü kasterinden bahsetti ama bana onun tek çözüm olduğunu söyledim, ona ben olmadığımı söyledim Ilgilenen ve ben böyle bir şey yapmayacağım. 3 ay geldi ve ailenin başka seçeneği yoktu ve kocamın büyük çocuklarını ağırlayacak başka bir eşi olduğuna karar verdiler, ayrıca e-postayla (theangelsofsolution@gmail.com) büyü tekeri ile iletişim kurduğum için bir kenara bırakılmamaya karar verdim. Ona cevap verdim ve ona her şeyi açıkladı ve bana yapmam gereken her şeyi söyledi ve bana mutluluğumu alacağım konusunda güvence verdi. Büyüyü bana yazdı ve kocamla sevişmemi istedi ve ben yaptım ve 1 ay sonra tabelalar aldım ve bir aile hekimi ile temasa geçtiğimde hamile olduğumu söyledi .. Bu iyi ve harika adam Dr.Ogbe sayesinde Onun iyi işi için ve herkesini oradan dışarı çıkarmam öneririm. Onun gibi başka hiç kimsesi yok, benim arkadaşlarımın herhangi bir sorundan geçmekte olan tavsiyem var:

    Herhangi bir sorundan geçiyorsanız, örneğin,

    (1) Geriye dönmek istersen.
    (2) Her zaman kötü rüyalar görürseniz.
    (3) Ofisinizde terfi edilmek istiyorsunuz.
    (4) Kadınların / erkeklerin sözlerine uymalarını istiyorsun.
    (5) Bir çocuğu isterseniz.
    (6) E.t.c.'den zengin olmak istiyorsun.

    Gerçekten de, güçlerinizle ilgili tüm sorunların cevabını siz yaşarsınız. Ona e-posta theangelsofsolution@gmail.com üzerinden ulaşabilirsiniz ve isteğinizi alın.

    YanıtlaSil